•●عاشـ❤ــقانه●•
•●عاشـ❤ــقانه●•



به بعضیام باس گفت...


به بعضیام باید گفت:

اگه میبینی با همه گرم میگیرم دلیلش اینه که:

خاکــــــــــــــــــیم

نه لاشـــــــــــــی

اما گور بابای تو و طرز فکرت...

.

.

.ببیـכּ مَـכּ آرمیـכּ نیستم !


اَگـﮧ اوכּ میگــﮧ :

اَگـﮧ دیگــﮧ ندارے روم هیچ مِیلے

اَگـﮧ مَنو نِمیخواے نَدآرـﮧعِیـبے

مَـכּ میگم :

اَگـﮧ دیگــﮧ ندارے روم هیچ مِیلے

اَگـﮧ مَنو نِمیخواے بـِﮧ درَڪ

هِرے
.

.

.

امــــــــان از روزی که یــــــــه ۲زاری ,
خـــودشو تــــراول فــــــــــرض کنـــــه !
خخخخ قابل توجه بعضیا ک عددی نبودن و ما به توانشون رسوندیم.

.

.به بعضیام باید گفت:

عزیزم واسه کسی دورویی کن که حوصله همون یه روتَم داشته باشه

.

.

اونی ک از من گذشت واسه من در گذشـــــــــــــــت
روحش شاد و یادش گراامی
.

.

به بعضیام باید گفت:

چرا وقتی دروغ میگی و من میخندم فک می کنی من خــــــــــرم؟؟؟
خوب یک بارم فک کن دارم به خــــــــــــریت تو میخندم.
.

.

به بعضیام باید گفت:
اگـــــه حس میکنــی خیلـــــــی بارتـــــه واست” گاری ” بگیرم
.

.

به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻒ :
ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ چی هستی ﻋﺰﯾﺰﻡ ؟؟!! ﺗﻮ که ﺁﻏﻮﺷﺖ مثه ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﺑﺮﺍ همه ﺑﺎﺯﮦ !؟!؟!
.
.
به بعضی ها باید گفت :
شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرتت ، حواست باشه تنها که شدی بغض نگیرتت ؟!!!
.
.
به بعضیام باید گفت :
ﺍﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻪ کی ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ با هم ﺑﺎﺷﻴﻦ ؟؟؟
.
.
.
به بعضیا هم باید گفت :
عزیزم اگه نمیتونی آدم باشی حداقل جونِوَر بی آزاری باش !
.
.
به بعضیام باس بگی :
احساس نمیکنی باید تعداد عزیزای دلتو کمتر کنی ؟
.
.
به بعضیام باید گفت :
شما از انسان بودن فقط دو حرف اولشو هستی !
.
.
به بعضی ها هم باید گفت :
ﻣﻦ ﺁﻧﺘﯽ ﻭﯾﺮوسمو به خاطر ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺍﻡ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻡ ؛ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﯼ ! ﺣﻠــــــــﻪ ؟؟؟
.
.
به بعضیام باس بگی :
هیچ چیز من دیگه به تو مربوط نیست به جز حالم که اونم ازت بهم میخوره !
.
.
به بعضیا هم باید گفت :
بالاخره ما بد و خوب ، کم و زیاد همینیم که هستیم ، شما همینشم نیستی !
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
هر املی باکره نیست

هر بلوندی هم فاحشه نیست

آره رفیق خواستم در جریان باشی! اینه زندگی
.
.
به بعضی ها باید گفت :

عزیزم:من امبولانس نیستم که هر وقت به فنا رفتی بیای سراغم

هـــــــــــــــری باو
.
.
به بعضی ها باید گفت :

فاحشه کسیست که تو زندگیش از همخوابی با بزغاله هم نگذشته

اما قصد داره

با ی دختر باکره ازدواج کنه
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﯽ ﻗﺒﻮﻝ ؛ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻢ !
.
.
به بعضی ها باید گفت :
نه عزیزم ...

اینجا نه

توالت اون طرفه

اینجا زندگی منه...
.
.
به بعضیا هم باید گفت :
من خودم با ذغال رنگت کردم ؛ جلوی ما ادعای سیاهی نکن !
.
.
ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :
ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ ، ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !
.
.
به بعضیام باید گفت :
عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی ! حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !!!
.
.
به بعضیا هم باید گفت :
باور کن من خودمو نمیگیرم ولی شما زیادى خودتو ول کردى !
.

.
به بعضیا هم باید گفت :
عزیزم آسانسور خرابه شما تو “کف” بمون !
.
.
به بعضیا بابد ﮔﻔﺖ :
عوض نمیشی ، خیالی نیست راحت باش …
تعویض که میشی ؟؟؟
.
.
به بعضیا باید گفت :
دوست عزیز ببخشید حواسم نبود پشتم خورد به خنجرتون !
.
.
به بعضیام باید گفت :
با من مشکل داری ؟؟؟ خوش به حالت خیلیا همینم ندارن !
.
.
به خیلیا باید گفت :
تو خوب باش ، اگه مُردی با من …
.
.
به بعضیا باید گفت :
تا حدی باهات راه میام ؛ از حدش که بگذره از روت رد میشم !
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ ؛ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ !
.
.
به بعضیا هم باید بگی یه خورده راست بگو ببینم بلدى ؟
.
.
به بعضی ها باید گفت :
من زندگیم به خودمم مربوط نیست چه برسه به تو !
.
.
به بعضی ها باید گفت :
بیخودی صدای گاو درنیار ؛ من و تو خیلی وقته دیگه “مــــا” نیستیم !


نظرات شما عزیزان:

شیوا جون
ساعت11:35---3 خرداد 1393
حرف راستو نوشتی بهتر بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,

  توسط پرینــــــــــــــاز & رضــــــــــــــا  |
 

 



•٠•●! ❤سلام دوســــتان عزیز.به وبـــلاگ عاشقــــانمون خوش اومـــدین❤ لطفـــــا نظر یادتــــون نره ممنـــونیم❤ !●•٠•


 

 

 امروز
 خسته ام ...
 بیاموز ...
 گاهی ...
 ب یادتم
 از چشـــم
 زندگی میکنــــــــــم ...
 ب سلامتـــــــ ...
 یک حکایت تلخ...
 " فک نکن "
 دیوانگی...
 تنهاییـــــــــــ
 دلمـــ
 آدمیت...
 گـــــاه...
 مدیـــــــــونی...
 رمضان
 رمضان
 ☺تبسم...☺
 دنــــــــــــیای تلـــــــــــخ...
 نجابت...
 التماس دعا...
 دلبرکم...
 یاری...
 انسانیت...
 نمیخواهمت...
 محبت
 شما یادتون نمیاد...
 هدیه اسمانی من
 به بعضیام باس گفت...
 رویــــــــــــــــا
 اقای خوبــــــــــــــ من
 هرزگی...
 حکایت
 آموخته ام
 خدایــــــــا
 خداحافظ...
 مسئولی
 تو بیـــــــــــــــــــا...

 

مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393

 

پرینــــــــــــــاز & رضــــــــــــــا

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس shahzadepari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عزیزدلم/داداش علی
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

سکوت سرد فاصله ها....
...×رزقرمز×...
ریاضیات و خلاقیت20
black rose
خنده
㋡خوش حال باش ㋡
lovediaries
فقط برای تو
کیک و شیرینی
دوست داشتنی
دلتنگی
غمکده
قلب شکسته
پادشاه تنهایی
عاشقانه پسر خوب
کلبه عاشقانه
در انتظار مرگم
تئاتر رویاها
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

RSS 2.0

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 23500
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 149
تعداد آنلاین : 1

............. .................

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

. قالب وبلاگ

گالری عکس

ابزار وبلاگ | آی پک 4
آپلود عکس | یاس تم
کد صلوات شمار برای وبلاگ...........

كد موزيك براي وبلاگ


كد كج شدن تصاوير

............................................. ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ....................................:

كد ماوس

.....
کد موزیک الما

.........

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

. قالب وبلاگ

گالری عکس